22 Eylül 2015 Salı

Maybelline Color Tattoo : Permanent Taupe

            
    Herkese yeniden merhaba biliyorum ne zamandır yazı yazamıyorum. Ama malesef okullar açıldı ve bu sene derslerim ingilizce (yazar burada içleniyor ) . Ama bunlar detay gelelim asıl konuya maybelline color tattoolar bildiğiniz gibi geldiği ilk günden beri çok meşhur sanırım Türkiye'de sadece 5-6 renk getirmişler. Keşke pomegranate gelseydi. Ben ilk olarak mat olsun nasıl olsa kullanırım diyerek permanent taupe'u aldım. Aldım almasına ama bakalım sevmiş miyim ? 
 
  • İlk olarak yapı olarak sert gibi gelmişti ama birkaç saniye sonra elimin ısısıyla yumuşadı.Göze sürüldükten birkaç dakika sonra kuruyor yani bir gözü bitirmeden diğerine geçmeyin derim ben :))
  • Rengi güzel ama soğuk alt tonlu yani tam olarak bir grimsi kahve.
  • Evet rengi çok güzel ama ben gözlerimdeki duruşunu pek beğenmedim yani kendime yakıştırmadım ama şu an çok renk vermeyen farların altına baz olarak kullanıyorum. Ve evet bu şekilde benden onay aldı.
  • Birde biraz çılgınca gelebilir ama ben bu rengi kontur yapmada da kullandım bir iki sefer fakat yüze de sürüldüğü gibi kuruyor bu yüzden yüzde dağıtması biraz zor oldu.Ancak ıslak süngerle hafif uygulandığında oluşan sonuç hiç fena değildi.

    Sağdaki flaşlı soldaki flaşsız halleri.
Ben indirim dönemi 12 tlye almıştım.Normal fiyatının 20 olması lazım.Rengi çok güzel bana yakışmaması dışında fakat kendime bir de on and on bronze rengini almayı düşünüyorum .

Hepinizi öpüyoruumm :) 
Daha güzellerinin sizin olması dileğiyle 




6 yorum:

  1. çok iyi bir paylaşım maalesf ki hala denemeyenlerdim mutlaka alacağım sevgilerle :) bloğunu takibe aldım bende beklerim cnm ! instagramda da @beauty_beybi öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sende denersin umarım bir gün :) ben seni zaten heryerden takipteyim kii :)

      Sil
  2. Merhabalar, iyi bayramlar :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuza GFC üzerinden takipçi oldum, ben de beklerim :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım. güzel yazın için teşekkürler :)
    ben de bekliyorum bloğuma
    görüşürüzz :))

    cutemakeupp.blogspot.com

    YanıtlaSil