26 Eylül 2015 Cumartesi

Karışık Bayram İndirimi Alışverişim (Flormar, Rossman ,Migros )


                        Herkese yeniden merhabalar :)
  
 Bugün sizlerle bayram indiriminde yaptığım alışverişi paylaşmak istiyorum. Bayram indiriminde bence en güzel indirim migros yapmıştı. Bu arada çektiğim görselleri farklı günlerde çekildi. Bu yüzden arka plan hep farklı :) Neyse gelelim konuya ilk olarak migros'a gittim. Benim gittiğim migrosta makyaj standı yoktu malesef .Migrosta bütün ürünlerde yüzde 50 indirim vardı. 

            
                       
                      Rexona 2'li deodorant seti :4,5 tl
                Garnier makyaj temizleme suyu : 400 ml olan 9,5 tl
                         125 ml : 3.09 tl 
               Selin narlı simli vücut spreyi : 5,12 tl 

       


                 Arife günü ise rossman'a gittim. Şu xxl nude olan palette çıktığından beri gözüm vardı. Gerçi rose olanı da almak istiyordum ama kalmamıştı. Normal fiyatı bile çok uygundu rose olanı bulursam alırım. Essence all about matt pudra çok merak ediyordum onuda bulunca aldım.Onda indirim yoktu. Son olarak da sevgili Rabia ablamın yani tavsiyesever 'in videolarında görüyordum. Denedim gerçekten beğendim . 


Pudra: 11tl 
Palet:13'den 9' a düşmüştü.
Far bazı : 10'dan 7'e düşmüştü. 

Son olarak flormar alışverişiminden bahsetmek istiyorum.


İnvisible pores gözenek küçültücüyü bulunca kaçırmadım. Ne zamandır aradığım stick fondöteni bulunca aldım.En sonda bohemian dream koleksiyonundaki 1960s rujuda aldım. Bu alışverişi 2 hafta önce yaptığım için tam hatırlamıyorum fakat hepsine toplamda 20tl ödemiştim. 

Hepsinin yorumları blog da olacak .
Siz neler aldınız bayram indiriminde ?



10 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım :) flormarın o rujundan bende aldım çok da sevdim umarım far paletini bende bulabilirim her gittiğimde kalmadığını söylüyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) ya bende resmen şans eseri buldum nude olanı aslında akım rose olandaydı ama umarım bulursun canım sende :) ruju bende çok sevdim canım

      Sil
  3. Merhaba blog kesif etkinliğinden geldim. Bende makyaj uzerine yazilar yaziyorum sizi takibe aldim bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunuuzu takipteyim,bana da beklerim:)
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan hepsini canım :)
    bende bloguma beklerim http://dblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil