28 Ağustos 2015 Cuma

MİNNACIK FLORMAR ALIŞVERİŞİ



                       Herkese yeniden merhabaa  :) 

     Size pazar günü yaptığım minik flormar alışverişinden bahsetmek istiyorum. Evet flormar hepinizde bildiği gibi %70 indirim yaptı. Ve ben kendime sadece 2 parça ürün aldım.İlk olarak ürünlerin dış görünüşü bile muhteşem :) 


                   
  •  Aldığım ürünler böyle iç ambalajı bile bence çok şık . 
  • Farın rengi bence koleksiyondaki en güzel renkti. Böyle bronz kahve bir renk. Ve yumuşacık bir yapısı var .
  •   Koleksiyondaki bütün eyelinerlar rengarenkti ne kadar hepsini beğendiysem de içlerinde en çok kullanabileceğim buydu. Ve yapısı nedeniyle  krem far gibi kullanabilirim diye düşündüm. Bakalım deneyip göreceğim. Denedikten sonra hepsini tek tek yorumlarım.   
       Aldıklarımın swatchları da böyle :) 

                                        Far 05 Live By The Sun 
                                       Eyeliner 01 V For Vıctory
                        


  Okuduğunuz için teşekkür ederim . Daha güzellerinin sizin olması dileğiyle :) 

13 yorum:

  1. Güle güle sür sürüştür :) Bende kontur makyajı için bir ürün aldım bi ara yazacağım Ama kontur makyajı bana göre değilmiş onu öğrenmiş oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aa merakla bekliyorum yazını :)

      Sil
  2. tatlım aldıklarını internetten mi yoksa flormar magazasından mı aldın indirim orada da geçerli mi ? ayrıca iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben flormar mağazasından aldım. Evet indirim ordada geçerli hatta şimdi allıklar , farlar 5tl'e düşmüş 😊

      Sil
  3. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim bende hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba , ben de blog keşif etkinliğinden :))
    Takibe aldım sizii , benim bloğuma da beklerim,sevgiler...
    http://www.grilady.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen geliyorum iadeyi ziyarete :)

      Sil
  6. Blogunuzu cok begendik ve takibe aldık:)
    Bize de bekleriz
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve gelirim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. blog kesif sayesinde blogunu takibe aldım :)
    bloguma da beklerim
    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım hemen geliyorum :)

      Sil