3 Ağustos 2015 Pazartesi


  Test Edildi: The Balm Bahama Mama Bronzer 

       Herkese yeniden merhaba arkadaşlar bu benim ilk inceleme    yazım ve bunu da  size hemen her blog da yazılan ve sevilen  (gerçi sevmeyeni de var ). Fakat ben herşeye rağmen ürünle aşk     yaşayanlardanım.Ben bu ürünü alalı yaklaşık 2 sene oldu.            Bakalım nasılmış ;
 Ürünün dış ambalajı yukarıda görüldüğü gibi dediğim gibi ben alalı bayağı olduğu için kirliliğinin kusuruna bakmayın.

Ürünün swatchlanmış hali bu şekilde .



  • Evet bahama mama herkesinde bildiği gibi içinde turunculuk barındırmayan bir kahverengi bu yüzden kontür için çok elverişli fakat ürünü çok fazla alır ve yanlış fırçayla uygularsanız sonuç gerçekten kaos oluyor. Ben avonun açılı allık fırçasıyla uygulamayı seviyorum.
  • Evet ben ürünü elmacık kemiklerimin altına az az alarak uygulamayı seviyorum. Hatta ilk zamanlar bende bu ürünü sevmemiştim. Sonrasında yanlış uygulama yaptığımı farkettim.  
  •  Bu ürünü ben far olarak da kullanmayı çok seviyorum. Crease bölgesine gölge vermek için kullanıyorum .   


       Sanırım ben bu ürünü 15-18 arası bir fiyata almıştım ve nerdeyse bittiği için  üzülücem .Peki  tekrar alır   mıyım ?  Kesinlikle evet ama hem indirim dönemini beklemek istiyorum hem de biraz farklı ürünler kullanıp bahama mama aşkımı özlemek istiyorum.



         Beni okuduğunuz için teşekkür ederim. 


12 yorum:

  1. blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim
    www.soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  2. güzel yazı olmuş cnm

    takibe aldım ;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende seviyorum the balmın bronzerını :) bloguma beklerim canm

    YanıtlaSil
  4. seni takibe aldım canım:) blogumda bir blog keşif etkinliği var oradan gördüm ve geldim güzel bir bronzer iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürüne benziyor iyi günlerde kullan canım :) bloğunu takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  6. Merhaba, sen test etmemiş, baya ürünü bitirmişsin :D Güzel bir ürüne benziyor ama :) Bilgilendirici yazın için teşekkürler, bu arada blog keşif etkinliğinden geldim seni de takibe aldım bana da uğrarsan mutlu olurum :)

    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benimki biraz öyle olmuş :D evet güzel bir ürün kendisi , tabikii hemen geliyorum bende sana ziyarete :))

      Sil