1 Ağustos 2015 Cumartesi

İLK ALIŞVERİŞ YAZIMM :))

               
                                     
             Herkese yeniden merhaba bugün size başlıktan da anlaşılacağı gibi bir alışveriş yazısı paylaşacağım. Ben bu alışverişi bir instagram hesabından yaptım. İnstagram hesabının sahibi sevgili Ceren hanım bana çok yardımcı oldu. Bütün sorularıma samimiyetle cevap verdi. Sayfanın sonuna onun hesabını eklerim. Kargom geleli yaklaşık 1 saat oldu ve ben hemen bu yazıyı yazmak istedim. Ben çok istediğim bir fırça setini aldım. Çünkü elimde yeterince fırça henüz yok. Gelelim fırça setine ;

                      Kargom ptt aracılığıyla elime ulaştı. 
  

 İçinde 5 adet yüz 5 adette göz fırçası bulunuyor. Ben bu seti daha önce dresslink , aliexpress tarzı sitelerde görmüştüm. Ama henüz yurt dışından hiç alışveriş yapmadığım için almadım. Zaten Ceren hanım gayet uygun bir fiyata satıyor ben bu seti kargo dahil 35 tl'ye aldım. 


                           
Bunlar yüz fırçaları özellikle sigma fırçalara benzer mi yapmışlar bilmiyorum ama  kılları oldukça sık ve yumuşacık. Hafif bir plastik kokusu var  fakat yıkandıktan sonra geçeceğini düşünüyorum.  Fondöten , kapatıcı, kontur yapmak için oldukça uygun olduğunu düşündüğüm fırçalar.




Bu sağ taraftakiler de göz fırçaları yüz fırçalarının minyatürü ve çok çok beğendim. Bunlarla çok güzel far uygulaması yapılır. Bunlarda sık kıllı ve yumuşacık fırçalar. Gölge yapmak hatta kapatıcı sürmek için bile kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Zaten kullandıktan sonra bu fırça setiyle ilgili daha detaylı bir inceleme yazısı yazacağım.



Şimdilik söyleyebilceklerim bu kadar sürçü lisan ettiysem affedin.Bu fırça setini ise  https://instagram.com/kozmetik_ve_bakim_satisi/    hesabından aldım . Umarım yazımı beğenmişsinizdir.  






                 
  

     

25 yorum:

  1. cnm kullandktan sonraki düşüncelerini çok merakettim. şu an yazını bekliyor alacagım

    Takibe aldım bende beklerim
    tesetturnotlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tabikide düşüncelerimi sizinle paylaşıyor olacağım. Takipteyim canım seni bende yeni yazılarını bekliyorum 😊😊

      Sil
  2. Canım kullandıktan sonra, sapları ayrılıyor mu, ne fırça uçları nasıl bir duruma geliyor onları da yazarsan Çok sevinirim :) Eğer memnun kalırsan bende almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki canım bunları dikkate alıcam kullanırken 1-1.5 aylık kullanımdan sonra yazmayı düşünüyorum zaten

      Sil
  3. A bu arada çekilişime katılmanı çok isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni gadgetın da hayırlı olsun. Üye oldum canım. Blog yolunda başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sizin sayenizde var o artık :))

      Sil
  5. canım fırça seti gerçekten çok güzelmiş umarım memnun kalırsın kullandıkça :) bende seni takibe alıyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzu takibe aldım

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan bloğunu da yeni keşfettim takipdeyim bende seni beklerimm :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canımm,
    Bende kullandıktan sonraki yorumlarını bekliyorum :)
    Banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba blogunu yeni keşfettim takipteyim bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende abonen oldum şimdi :)

      Sil
  10. güle güle kullan canım bende takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba blogunuz özgün içerikle dolu beğendim ve takibe aldım bana da beklerim :D http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım tabiki seve seve gelirim :)

      Sil
  12. Güle güle kullanın fırçaları :)
    Takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki canım teşekkür ederim bende hemen geliyorum :)

      Sil
  13. Canım bloğunu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil