31 Temmuz 2015 Cuma




                   Herkese Merhabalar ;


                     Ben Tuğçe 20 yaşındayım size biraz kendimden bahsetmek istedim instagram   adresim annesininkizi5 dilerseniz takip edebilirsiniz. Bayağı uzun bir zamandır blog açma gibi bir hayalim vardı. Blogumda deneyimlediğim ürünleri ,alışveriş yazıları ,kendi hayatımla ilgili şeyler ,üzüntülerimi sevinçlerimi  ve tabiki moda hakkında paylaşım yaptığım bir blog olacak bu. Ben en azından hayalime bir adım daha yaklaştığımı düşünüyorum.Bu konuda hem kendimi geliştirmek hem de size kendi fikirlerimi sunmak istedim şimdiden hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Umarım beni de aranıza  alır ve takip etmeye değer bulursunuz :)
     Ve her zaman tavsiyelerinize açığım :)

19 yorum:

  1. Merhaba bende Elif
    Hoşgeldin
    Bende bloguma baklerim
    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum hemen geldim canım teşekkürler :)

      Sil
  2. Hemen takibe aldım canım:-) bloğunda başarılar diliyorum:-) yorumlaşmak dileğiyle:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende seni takipteyim canım :) bol bol yorumlaşmak dileğiyle hemde :):)

      Sil
  3. Merhaba bloğunu takibe aldım. Başarılar :)

    YanıtlaSil
  4. Canım blogunu takibe aldım :) Hayırlı olsun <3

    YanıtlaSil
  5. hoş geldin aramıza. paylaşımlarını merakla bekleyeceğim. başarılar.

    bende bloguma beklerim
    http://tesetturnotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  6. Evet izleyiciler gadget olmadığı için seni sadece google plustan takibe aldım canım. Hayırlı olsun.umarim hayal ettiğin şekilde ilerlersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımm öyle olur :) Ekledim izleyiciler gadgetını şu an için yerini pek ayarlayamadım ama onuda zamanla halledicem :) :)
      Teşekkür ederim tavsiyen için :)

      Sil
  7. Merhabbaaa :):)

    Ya sayende gerçekten çok mutlu oldum hem bloguma yorum yapmış olmana hemde fikirlerin için teşekkür ediyorum sana :)) Dediklerini elimden geldiği kadar yapmaya çalıştım umarım yapabilmişimdir :) Yaa gerçekten çok ama çok teşekkür ediyorum beni çok mutlu ettin :)

    <3 <3

    YanıtlaSil
  8. Blogger ailesine hoşgeldin yeni paylaşımlarını merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Hoşgelmişsin canım :) takipteyim seni,bana da beklerim sadecebiyasam.blogspot.com
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki gelirim canım teşekkür ederim benden de sevgiler çok :)

      Sil
  10. Hoşgeldiniz blog dünyasına...
    Bloğunuz bol takipçili ve yorumculu olsun :) Ben de destek olarak üzerime düşeni yapıyor ve takibe alıyorum. Yazılarınızı merakla bekleyeceğim. İlginizi çekerse benim bloğuma da beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler..

    YanıtlaSil